На хвилі скандалу з колишнім чоловіком Брітні Спірс представила нову рекламну кампанію
Опубликованно 13.05.2018 09:10
Брітні Спірс
Брітні Спірс стала новим обличчям Kenzo і знялася в рекламній кампанії свіжої колекції марки під назвою La Collection Memento N°2. Автором фотосесії став культовий фешн-фотограф Пітер Ліндберг, а сама зйомка відбулася ще в листопаді минулого року. Всі ці місяці і Брітні, і представники Kenzo підігрівали інтерес шанувальників, розповідаючи про "загадкове проекті", проте фанати співачки вже давно здогадалися, що саме Спірс стала новою музою креативних директорів бренду Керол Лім і Умберто Леона.
В кадрі Брітні постає в яскравих плащах, кроп-топах, екстремально високих ботфортах на шнурівці і навіть у спідній білизні, демонструючи свою підтягнуту фігуру.
Головний елемент нової колекції марки — денім: дизайнери надихалися дебютної колекції Kenzo Jeans, представленої в Парижі ще в 1986 році. І оспівувати джинсу повинна була та, з ким ця одяг міцно пов'язана в масовій свідомості, — Брітні, звичайно (згадаємо той самий вихід у світ разом з Джастіном Тімберлейком).
Брітні — ікона сама по собі і, звичайно, королева деніму,
— кажуть в Kenzo.
За цю кампанію Спірс, звичайно, отримала значний гонорар. На жаль, ці гроші скоро, можливо, доведеться ділити з колишнім чоловіком Кевіном Федерлайном: той вимагає збільшити належні йому аліменти, що категорично не влаштовує ні саму Брітні, ні її батька, який досі контролює всі фінанси 36-річної зірки. Судове слухання по справі вже призначено...
Категория: Мода