Кайлі Дженнер, Худа Каттан та інші найбагатші жінки б'юті-індустрії


Опубликованно 12.08.2018 14:10

Кайлі Дженнер, Худа Каттан та інші найбагатші жінки б'юті-індустрії

Кайлі Дженнер і Худа Каттан

Історично індустрія краси була сферою, де правили жінки. Доходи світових брендів, таких як Elizabeth Arden, Estee Lauder і Merle Norman, заснованих ще в ХХ столітті, зростають рік від року. Днями Forbes опублікував свій щорічний список найбагатших жінок, в який увійшли деякі засновниці б'юті-марок. Саме про них і піде мова в нашому матеріалі.

Хто: Каті Родан і Кеті Філдс, засновниці компанії Proactiv Solutions і Rodan + Fields

Стан: 1,5 мільярда доларів

Дерматологи і тезки, Родан і Філдс познайомилися під час навчання в Стенфордському університеті ще у 1984 році. Більше десяти років тому вони створили разом ліки для лікування акне Proactiv, а зараз займаються розробкою антивікових косметичних продуктів для шкіри. Філдс Роден кажуть, що вони насамперед лікарі (вони до цих пір два рази на тиждень приймають у себе в клініці — як ви розумієте, чергу до експертів розписана на два роки вперед), а не бізнес-леді, але їх успішна робота з двома брендами по догляду за шкірою привела їх в список найуспішніших жінок Америки — стан кожної журнал Forbes оцінив в 750 мільйонів доларів (Родан і Філдс належить по 50 відсотків компанії).

Каті Родан (ліворуч) і Кеті Філдс

Хто: Анастасія Соаре, засновниця Anastasia Beverly Hills

Стан: 1 мільярд доларів

Соаре народилася в Румунії і емігрувала в Лос-Анджелес в 1989 році. Будучи 32-річною матір'ю-одиначкою, яка не знала англійської мови і не могла навіть отримати кредитну карту, Соаре почала свою кар'єру в США з нуля — працювала косметологом в одному з місцевих салонів краси. Вона вирішила, що в Америці жінки мало часу приділяють своїм бровам, виправити ситуацію дівчина вирішила з допомогою корекції брів, побудованої на принципах золотого перерізу.

В техніці золотого перерізу, яку підприємниця запатентувала, використовується математичне співвідношення 1,168 до 1,0 для створення ідеальної дуги. Марка Anastasia Beverly Hills була запущена в 2000 році. З тих пір як засобу марки стали рекламувати в соцмережах всі світові зірки, починаючи від Сінді Кроуфорд і Наомі Кемпбелл і закінчуючи Кім Кардашьян (хто б сумнівався), дохід компанії в рік став складати 340 мільйонів доларів (згідно інформації WWD), додайте до цього 200 мільйонів в рік за послуги з корекції та фарбування брів (дані Pitchbook).

Хто: Пет Макграт, візажист і засновниця марки Pat McGrath Labs

Стан: 1 мільярд доларів

Дочка мігрантів з Ямайки, народжена в Лондоні, Макграт почала свою кар'єру в якості візажиста, працюючи з Vogue, W і Harper's Bazaar. В кінці 80-х після закінчення школи Пет познайомилася з фотографом Крейгом Макдином, редактором моди Едвардом Эннинфулом та стилістами Гвідо Палау і Юджином Сулейманом. У 1994 році дівчина вперше почала співпрацювати з фотографом Стівеном Мейзелом, і завдяки його підтримці Макграт почали запрошувати на зйомки рекламних кампаній такі модні будинки, як Versace, Prada, Dolce & Gabbana, Dior, Louis Vuitton, Lanvin і Givenchy.

У 2015 році самий відомий візажист світу запустила власну лінійку косметичних продуктів. Чи треба говорити, що мерехтливі пігменти, хайлайтеры і засоби для губ користувалися шаленим попитом. У минулому році їй вручили статуетку Ради американських модних дизайнерів CFDA (як єдиному в світі візажиста, між іншим), зараз у неї по 80 шоу за сезон, а ще незліченна кількість рекламних кампаній і зйомок для журналів.

Хто: Кайлі Дженнер, засновниця Kylie Cosmetics

Стан: 900 мільйонів доларів

Марка Kylie Cosmetics була заснована в 2016 році. Дебютний продукт бренду — набір, що складається з контурного олівця і рідкої матовою помади, вартістю в 29 доларів (що ще могла випустити любителька ін'єкцій для збільшення губ). З тих пір косметики було продано більш ніж на 630 мільйонів.

Forbes помістив Кайлі Дженнер на обкладинку нового номера, темою якого стали жінки-підприємниці. 20-річна засновниця Kylie Cosmetics зайняла 27-у сходинку в списку селфмейд-жінок і стала наймолодшою його учасницею за всю історію видання (випередивши свою сестру Кім Кардашьян).

Хто: Худа Каттан, засновниця Huda Beauty

Стан: 550 мільйонів доларів

Худа Каттан створила свій бренд (huda у перекладі з арабської — супровід, beauty у перекладі з англійської — краса) і канал на YouTube і завела аккаунт в Instagram, основні теми якого: уроки макіяжу, огляд б'юті-продукції і, звичайно, сама красуня Лиха. За кілька років кількість фоловерів у соцмережах досягло 26 мільйонів чоловік, таким чином вона стала найпопулярнішим б'юті-блогером Близького Сходу. В ОАЕ дівчину чекав небувалий успіх, Худа підкорила серця місцевих жінок, які обожнювали яскраві б'юті-образи. Хаттан стала впізнаваною ще й тому, що навідріз відмовилася від хіджабу: вона носила спокусливі наряди, які викликали бурхливий ажіотаж. Вона почала свій сімейний бізнес, об'єднавши зусилля з сестрами Моною і Червоної, і випустила накладні вії. Сьогодні в асортименті бренду є все: від олівців для губ до основи під тіні для повік. Цього літа б'юті-магнат запустила своє на реаліті-шоу Facebook Watch під назвою Huda Boss.

Хто: Кендра Скотт

Стан: 500 мільйонів доларів

І хоча Кендра Скотт в основному займається випуском ювелірних виробів (прикраси її дизайну носять Софія Вергара, Хіларі Дафф і Єва Лонгорія), у дівчини є лінія лаків для нігтів, відтінки яких натхненні металами та напівдорогоцінним камінням.

У 2016 році десятки магазинів ювелірної підприємниці принесли Кендрі 200 мільйонів доларів, магазини, що реалізують її товари і інтернет-торгівля принесли точно таку ж суму, плюс ще 100 мільйонів від продажу лаків.

Хто: Кім Кардашьян, засновниця KKW Beauty

Стан: 350 мільйонів доларів

Як наш матеріал міг обійтися без Кім Кардашьян, що всього за п'ять хвилин може заробити п'ять мільйонів доларів! Зірка реаліті заснувала бренд KKW Beauty у червні 2017 року. Першими продуктами в лінії були кошти для контуринга (фірмова фішка подружжя Каньє Уеста) і хайлайтеры. У перший день продажів марка виручила 14 мільйонів доларів.

Рекламувати свою б'юті-дітище Кім стала, звичайно ж, в Instagram (не дарма ж її називають королевою соцмереж). Перші кошти, які можна було купити тільки на веб-сайті зірки, були повністю розпродані протягом двох годин. У 2017-му аромат з її парфумерної лінійки "зробив" 10 мільйонів доларів за добу, при тому, що мова йде про онлайн-продажах, тобто покупці навіть не знали, як будуть пахнути ці духи.



Категория: Красота