Б'юті-дайджест: від шампуню для собак від стиліста Кім Кардашьян до калькулятора засмаги


Опубликованно 23.08.2018 20:40

Б'юті-дайджест: від шампуню для собак від стиліста Кім Кардашьян до калькулятора засмаги

Брітні Спірс презентувала несподівану б'юті-новинку, модель з Дубая запустила флешмоб в підтримку прищів, а марка Estee Lauder представила цілих 56 відтінків тонального засобу. Про що ще говорили в світі б'юті на цьому тижні — читайте у нашій рубриці "Б'юті-дайджест".

Модель запустила флешмоб в підтримку прищів

В епоху, коли заблюрить прищик на носі можна в два кліка за допомогою програми на смартфоні, фотографії без фільтра і фотошопу — справжня рідкість. Модель з Дубая Луїза Норскоут запустила флешмоб #Freethepimple ("свободу прищів"), дівчина закликає не соромитися так званих недосконалостей і не підлаштовуватися ні під які стандарти краси. До акції вже приєдналася фіналістка шоу "Топ-модель по-британськи", яка виклала знімок без макіяжу і зізналася, що готова відкрито говорити про акне.

Для любителів тиснути прищі випустили іграшку

Ви, можливо, вже чули про Сандру, американського лікаря-дерматолога, відому також як Pimple Popper. Ролики, на яких вона тисне прищі своїм пацієнтам, б'ють всі рекорди за переглядами в Instagram. Днями Вона анонсувала випуск спільно з маркою Spin Master настільної гри Pimple Pete (її можна буде купити на сайті Amazon, починаючи з 1 серпня за ціною в 19,99 доларів).

Напевно ви вже здогадалися, що треба там буде робити. Втім готові розповісти докладніше. Мета гри — допомогти Pimple Pete (прыщавому Піту) позбутися від вугрів. Кожен гравець крутить стрілку, яка вкаже на лоб, ліву або праву щоку або ж підборіддя. Потім гравець вибирає, якою він хоче видавити прищ. Кількість очок, які ви заробите, залежить від рівня складності. А тепер найогидніша частина — якщо ви перестараєтеся, то з носа Піта почне бризкати вода (імітує гній, мабуть). Сумнівна забава, чи не правда?

Калькулятор засмаги

Хто з нас не проводив дуже багато часу на пляжі і не перетворювався після прийняття сонячних ванн в червоного раку... Завдяки новому калькулятору, створеному лікарем Малгожатою Коперска, тепер ви точно будете знати, коли варто піти в тінь. Ось як працює гаджет: введіть кілька параметрів в додаток (інтенсивність сонячного світла: від низького до екстремально високого, виходячи з сонячної активності у вашому регіоні, тип вашої шкіри, дані про засоби з SPF, які ви використовуєте, і інформацію про те, чи будете ви відпочивати на море або на гірськолижному курорті) і воно підкаже, яку максимальну кількість годин (або хвилин) ви ще можете спокійно перебувати на сонці.

Можна піти від зворотного — вказати, скільки часу ви хочете ще позасмагати, і гаджет підкаже, з яким ступенем захисту крем ви повинні використовувати.

Йдуть на рекорд! 56 відтінків тонального засобу Estee Lauder

Останнім часом б'юті-бренди ніби змагаються, хто з них випустить більш широку палітру відтінків. Estee Lauder у цьому плані розійшлися не на жарт. Марка створила цілих 56 квітів своєї легендарної тональної основи Double Wear Stay-In-Place Foundation. Їх умовно можна розділити на три подтона: холодні, нейтральні і теплі.

Якщо ви шукаєте засіб, який зробить шкіру бездоганною і матовою, але не перетворить обличчя в маску, то цей продукт вам підійде. Якщо вам все ще потрібні докази, подивіться рекламну кампанію з балериною Місті Копленд.

Брітні Спірс запускає ґендерно нейтральний аромат

Брітні Спірс готує для своїх фанатів дещо новеньке. Днями поп-принцеса виклала в Instagram коротке відео, на якому вона танцює, одягнена у вбрання з чорного латексу і ботфорти, тим самим анонсувавши випуск нового парфуму My Prerogative.

"Прерогатива. Аромат для всіх", — так зірка підписала ролик. З яких нот буде складатися новинка, поки невідомо. До речі, у Брітні вже є великий досвід в парфумерії: у 2004 році вона випустила свої перші парфуми Curious, потім світло побачив аромати Believe, Sunset, Fantasy Show Private і Radiance.

Густе і шовковисте: перукар Кім Кардашьян запустив лінію для догляду за шерстю собак

Стиліст зачісок Кім Кардашьян та власниця бренду косметики по догляду за волоссям Ouai Джейн Аткин випустила шампунь для собак. Pet Shampoo не містить шкідливих домішок, таких як фталати, сульфати і парабени. Зате це засіб чудово справляється зі своїм головним завданням — усуває неприємний запах з шерсті і шкіри домашніх вихованців.

Його творці обіцяють, що улюблений пес буде пахнути квітково-мускусним ароматом з нотами жасмину самбак, ірису і лілії. У його складі — яблучний оцет, володіє антибактеріальними властивостями і допомагає збалансувати рівень рН, сік алое, який заспокоює шкіру, і екстракт насіння тамаринду, зволожуючий не гірше гіалуронової кислоти. Новинка вже у продажі на сайті марки і коштує 29 доларів. До речі, рекламна кампанія шампуню заслуговує окремої уваги — в ній взяли участь собаки, коти і навіть маленька свинка.

Жовта, біла, чорна і сіра помада mark. від Avon

Помад багато не буває! Напевно так подумали творці новинки mark. від Avon, які допомагають створювати незвичайні ефекти на губах. У палітрі шість нетривіальних відтінків: чорний, білий, жовтий, блискучий рожевий (в дусі кращих помад з 90-х), сріблястий та сірий.

Візажист Софа Каплан рекомендує носити кожен окремо, проте вони лягають нещільно, так і стійкість може підкачати, тому краще все-таки міксувати з іншими помадами (так вередувати не будуть) і отримати один з шести ефектів: холодне або тепле мерехтіння, холодне омбре, більш насичений відтінок, світліший і більш теплий.

Анастасія Решетова в образі азіатки, латиноамериканки, арабки і афроамериканки

Ми досі не можемо забути стару зйомку Анастасії Решетовой, яка була зроблена напередодні відкриття салону Inhype Beauty Zone (тоді оголене тіло моделі прикрашали тисячі страз), а на днях вийшла нова фотосесія дівчини Тіматі. Настя приміряла на себе чотири образу: азіатки, латиноамериканки, арабки і афроамериканки. Головна ідея має соціально значимий підтекст: національне і релігійне рівність.

Краса не має національності, релігії та загальних стандартів. Її основна функція — притягувати і облагороджувати глядача. Вона торкнеться кожного, хто буде готовий. Тут, у Inhype Beauty Zone. У зйомці були використані образи лише малої частини етнокультурного розмаїття, але я сподіваюся, що ідея знайде відгук у серцях міжнародної та мультикультурної громадськості, — сказала Решетова.

Настя також зазначила, що етнічна складова робить кожного з нас унікальним, і її потрібно підкреслювати, а не приховувати за шаром макіяжу, який дозволяє зливатися із загальною масою. Втім, кампанія вийшла вельми неоднозначною, багато користувачів мережі були, м'яко кажучи, збентежені, побачивши пристрасно любить оголюватися Решетову в хіджабі...

Девід Холберг став зіркою нової рекламної кампанії Revlon

36-річний Девід Холберг, перший в історії Великого театру американець, який став прем'єром, знявся у рекламній кампанії нової туші Masculus Volumazing, Revlon.

Цей ролик транслює головну місію марки — надихати людей виражати себе з усією пристрастю, оптимізмом і силою. Давайте зруйнуємо бар'єри! Я гордий співпрацювати з Revlon. Наші відмінності, недоліки, в кінцевому рахунку визначають, хто ми як особистості. Зйомки рекламної кампанії — це унікальний досвід для мене,

— поділився враженнями Девід.

Разом з Холбергом в кліпі знялася 26-річна Метті Таули, зірка кліпів N. E. R. D. і муза Фаррелла Вільямса, а подивившись її запальні танці у кліпі Бейонсе Lemon, ви напевно захочете схопитися і пуститися в танок прямо зараз!



Категория: Красота