Гід по Fashion's Night Out 2018: куди бігти і що купувати


Опубликованно 16.09.2018 21:44

Гід по Fashion's Night Out 2018: куди бігти і що купувати

Кадр з фільму "Зачарована" (Enchanted)

4 вересня в Москві пройде став вже традиційним свято для всіх модників і шопоголіків — Fashion's Night Out. Всі, хто хоче відсвяткувати настання нового модного сезону, а також порадувати себе обновками, кинуться в ЦУМ, ТГ "Модний сезон" універмаг "Кольоровий". Марафон відразу за трьома торговим центрам варто того, адже в кожному гостей чекають спеціальні пропозиції та розважальна програма. SPLETNIK.RU традиційно вести онлайн-трансляцію заходу, а поки розповідаємо, на які пропозиції варто звернути увагу.

Особою десятою Fashion's Night Out є російська модель Наташа Полі — вона ж, до речі, стала однією з героїнь на обкладинці ювілейного вересневого номера Vogue. Треба відзначити, що вона досвідчена господиня наймоднішою ночі в році, адже зірка вже ставала посланницею FNO в 2011 і 2015 роках. Ну що ж, свято в надійних руках — саме час ознайомитися з його програмою.

Наташа Полі

ЦУМ

На Петрівку, 2, варто поспішати тим, хто любить не просто споживати готову модну продукцію, але завжди прагне створити індивідуальний образ. У центральному універмазі столиці знову вирішили підтримати творчий початок своїх клієнтів. В Цумі відкриють Customize Studio, де кожен гість зможе не просто прикрасити покупку декоративними елементами, але і внести зміни у крій речі. Крім того, на першому поверсі можна буде сумку перетворити в справжній витвір мистецтва — аксесуари буде вручну розписувати художник, кросівки будуть кастомизировать на поверхом вище за допомогою аерографа і техніки "аквапринт".

За традицією російські дизайнери створили лімітовану колекцію футболок спеціально для самої модної ночі в році. На цей раз у лінійку увійшли твори від Дениса Сімачова, Олександра Арутюнова, Уляни Сергієнко, Артема Кривди, Ігоря Чапуріна і багатьох інших. Головним натхненням для сувенірних футболок стали квіти. Мотив, втім, дизайнери трактували кожен по-своєму: зустрічаються і графіті, і рентгенівські знімки. Ексклюзивно в Цумі можна буде придбати футболку, приурочену до 20-річчя російського Vogue.

Заглянути в ЦУМ варто і тим, хто хоче ознайомитися з новинками косметичного ринку. Французький бренд Anne Semonin презентує у своєму корнере імітуючи і зміцнюючу сыровотку для тіла з мигдалем і бурими водоростями. Покупців Lanc?me чекає приємне доповнення у вигляді сумки-кисета, спеціально розробленого для французького бренду Вікою Газинской. Придбати її окремо, до речі, не вийде: витончена річ стане подарунком для всіх, хто купить флакон з колекції ароматів Maison Lanc?me. Шанувальників парфумерії також чекають презентації новинок від Guerlain, Kilian, Bottega Veneta, Alexander McQueen, Ex Nihilo і багатьох інших брендів.

Піднявшись на четвертий поверх, можна буде внести свій внесок у благодійність, взявши участь в акції, ініційованої брендом Citizens of Humanity. І, повірте, робити добрі справи ще ніколи не було так просто! Стати доброю феєю можна буде з допомогою простого селфи, зробленого в спеціальній фотозоні. За кожен пост в Instagram з відповідним хештегом бренд буде перераховувати по десять доларів у фонд допомоги біженцям.

Універмаг "Кольоровий"

На Кольоровий бульвар, 15, обов'язково варто заглянути шанувальникам вуличної моди, адже тут заплановані відразу кілька презентацій лімітованих колекцій від взуттєвих брендів. Гості FNO-2018 першими зможуть приміряти кеди з колекції Converse x Hello Kitty і оновлену модель One Star і побачити довгоочікувану колаборацію Vans c музеєм Ван Гога. Нові колекції покажуть Nike і Puma, а New Balance порадує покупців подарунками.

В корнер Air Store на четвертому поверсі треба поспішати шанувальникам марки Comme des Gar?ons — 4 вересня там буде діяти спеціальна пропозиція на колекції Comme des Gar?ons Play, Comme des Gar?ons x The Beatles, Comme des Gar?ons Black, Comme des Gar?ons Wallet.

В рамках вечора заплановано і кілька б'юті-прем'єр, в тому числі світова прем'єра лімітованої колекції ароматів від Starck Paris — перші 100 флаконів пронумеровані та підписані особисто творцем марки Філіпом Старком. А в Yves Saint Laurent придумали випустити культовий аромат Black Opium у вигляді стіка — тепер улюбленим духам знайдеться місце навіть в самому невеликому клатче. Dior представить нові рум'яна Rouge, а Smashbox — нову колекцію декоративної косметики, створену спільно із зіркою Instagram Владою Хаггерти. Ще одна прем'єра вечора — лінія засобів для догляду за тілом від Dr. Jart з гіалуронової кислотою і керамідами.

Любителів все робити своїми руками чекають в "Республіці" — там пройдуть майстер-класи по кастомізації одягу разом з кравцем і художником від студії Street Wave. А якщо ви уважно стежите за новими іменами в індустрії, то з 17:00 до 24:00 можна буде ознайомитися з ювелірними колекціями випускників Британської вищої школи дизайну.

Заглянути в "Кольоровий" варто і тим, хто стежить за новинками не тільки в моді, але і на музичній сцені. Хедлайнерами вечора стануть група "Аигел" і номінантка премії "Греммі" співачка Kah-Lo.

ТГ "Модний сезон"

Завершити забіг можна на Охотному ряду, 2, — тут модників буде пригощати тортом шеф-кондитер італійського ресторану TartuFo, а дизайнер Олександр Арнгольдт проведе кулінарний майстер-клас "Вечірка по-сицилійськи". Але в торговій галереї біля стін Кремля можна, звичайно, не тільки відновлювати сили їжею — організатори приготували для гостей та багато інших "смачних" пропозицій.

У бутику Escada можна буде придбати футболки з лімітованої колекції, створеної спеціально для FNO, а в магазині Rendezvous гостей вечора чекають нові колекції взуття та сумок від Isabel Marant, Kenzo, Marc Jacobs та інших відомих брендів. Стримувати себе не варто — всіх, хто зробить покупку на суму від десяти тисяч рублів, чекає безпрограшна лотерея, а бренд Agnelle буде дарувати всім своїм клієнтам рукавички з синього оксамиту з квітковою аплікацією.

Відправлятися на Мисливський ряд варто і тим, хто не зацікавлений у пам'ятній продукції, але і налаштований серйозно оновити осінній гардероб. Прихильниць хутра і живопису в ТГ "Модний сезон" чекає справжнє свято — бренд Braschi представитсвою колекцію, натхненну роботами американського художника Кита Харінга. Химерні орнаменти і яскраві поєднання червоного, блакитного та помаранчевого точно змусять з нетерпінням передчувати перший сніг навіть найбільш теплолюбних модниць. Варто звернути увагу і на нові відтінки в панелі рідких матових помад від Chanel. Спеціально до осінньо-зимового сезону директор з макіяжу модного будинку Лючія Піку додала в лінійку насичені винні і червоні відтінки, а для днів, коли захочеться поринути спогадами про літо, — кілька персикових і рожевих. Новинки, до речі, будуть доступні 4 вересня у всіх точках Fashion's Night Out.

За музичний супровід вечора в ТГ "Модний сезон" будуть відповідати діджеї Денис Русаков і Nejtrino.

Ну що ж, новинок знову очікується чимало! Щоб нічого не упустити, точно варто заздалегідь скласти маршрут. Адже Fashion's Night Out — це не тільки можливість першими придбати всі головні маст-хеви сезону, але і просто відмінно провести час і повеселитися!



Категория: Мода