Б'юті-дайджест: від помади для любительок кішок до накладних вій на магнітах


Опубликованно 04.10.2018 16:17

Б'юті-дайджест: від помади для любительок кішок до накладних вій на магнітах

Худа Каттан пішла по стопах Кім Кардашьян і тепер представить перший аромат, марка Paul & Joe створила помаду для любителів кішок, а вчені довели, що наявність татуювань може допомогти влаштуватися на високооплачувану роботу. Про що ще говорили в світі б'юті на цьому тижні — читайте в нашому матеріалі.

Paul & Joe створили помаду для любительок кішок

Якщо ви так само, як і ми, обожнюєте котиків (у нас у видавничому домі живе "редакційний" кіт Старкі), то помади з осінньої колекції Paul & Joe вас напевно умилят. Одні футляри новинок виконані у вигляді білих фігурок котів, інші прикрашені їх мордочками.

На вибір — червоні, рожеві і цегляні відтінки. Засіб чудово зволожує губи завдяки олії жожоба і масло ши в складі. Новинки вже можна замовити на сайті, ціни варіюються від 9 до 20 доларів. Всім мяу!

Худа Каттан презентує дебютний аромат

На цьому тижні найпопулярніша блогер Близького Сходу Лиха Каттан анонсувала (в Instagram, де ж ще?) випуск свого першого аромату. Сестра Худі і бізнес-партнер Мона Каттан поділилася з шанувальниками свіжим епізодом реаліті-шоу Huda Boss, в якому розповіла деякі подробиці.

Для виготовлення парфумів Лиха вирушила в Грасс — столицю парфумерії (сюди Крістіан Діор приїжджав за натхненням, а потім придбав своє останнє маєток — замок Коль Нуар). Саме тут вирощують нарцис, жасмин, лаванда, мімозу, квітка апельсина і травневу троянду, яка цвіте тільки один місяць в році. Дата виходу аромату ще невідома, але щось нам підказує, що замовляти його треба на максимальних швидкостях (27 мільйонів шанувальників Каттан в Instagram теж не дрімають).

Marc Jacobs випустив блиск для губ за мотивами аромату Daisy Love

Надихнувшись знаменитим квітковим ароматом Daisy Love (у тому самому флаконі, прикрашеному квітами), Марк Джейкобс представив блиск для губ Enamored Hi-Shine Lip Lacquer. Думаєте, він пахне, як парфумерна композиція? А ось і ні. Дизайнер зробив його такого ж золотисто-персикового відтінку, як і сам Daisy Love. Новинка надає губам ефект "30 шарів лаку", забезпечуючи насичений колір і ідеальний глянсовий блиск. У складі — фітонутрієнти, антиоксиданти, вітаміни С і Е, так що блиски не тільки забезпечують сяйво, але і доглядають за шкірою губ. Їх вже можна придбати на сайті marcjacobsbeauty.com за 28 доларів.

Нові дослідження: наявність татуювань може допомогти вам влаштуватися на роботу

Ще недавно вважалося, що наявність татуювань значно знижує ваші шанси на високооплачувану і престижну роботу. Однак нові дослідження, проведені вченими з Університету Майамі, довели протилежне. Вони залучили до експерименту понад 200 топ-менеджерів великих компаній самого різного профілю. Мало того, що заробітна плата людей з малюнками на тілі у Сполучених Штатах така ж, як у співробітників без татуювань. Так в деяких випадках їх річний оклад навіть більше! Забобони поступово руйнуються, молоді люди тепер розглядають татуювання як форму особистого вирази, — сказав провідний автор дослідження Майкл Френч.

За словами топ-менеджерів, люди з татуюваннями сприятливо впливають на імідж компанії, але є уточнення: не будь-яка тату підходить для роботи в їхній компанії. Якщо ви фотограф, бармен, івент-менеджер або PR-директор, то татуювання буде говорити на вашу користь. Ну а якщо ви шукаєте роботу, приміром, пов'язану з благодійністю або з спілкуванням з дітьми, татушки краще не розкривати.

Кайлі Дженнер запускає блог про филлерах

З тих пір як Кайлі Дженнер позбулася філлеров в губах, фанати гадали, чому ж вона раптом зважилася на цей крок (так, багатьох справді дуже цікавить це питання). Сама зірка реаліті довгий час не давала ніяких коментарів, а днями написала в Twitter, що присвятить цілий випуск блогу цій темі, в ньому вона покаже "історію своїх філлеров для губ цілком і повністю". Молода мама зізналася: вона не думала, що запис відео займе стільки часу, і попросила прихильників почекати ще трохи.

Самий модний макіяж майбутньої осені

Днями актриса Кетрін Ленгфорд, зірка серіалу "13 причин чому", з'явилася на премії Teen Choice Awards з незвичайним мейком, який тут же б'юті-критики назвали самим модним макіяжем майбутньої осені. Замість блискучих тіней візажист знаменитості прикрасила її повіки невеликими зірочками і синіми стразами. Здається, скоро все б'юті-блогери побіжать за "інвентарем" в магазин для художників.

В Америці придумали вії на магнітах

Якщо ви переглянули 47-й випуск б'юті-блогу Олени Крыгиной вже разів десять, але досі витрачаєте по годині, щоб приклеїти накладні вії, у нас для вас хороша новина. Американські умільці з One Two Cosmetics придумали вії на магнітах. Їх можна використовувати багаторазово, варто лише пристосуватися.

У Росії поки ця новинка не з'явилася в продажу, але можна оформити замовлення на китайських або американських сайтах (варто чудо-нововведення близько 59 доларів).

В Росії відкриється перший магазин Sephora

Французька мережа магазинів парфумерії та косметики Sephora повинна була прийти в Росію ще в кінці 2017 року. По всій видимості, "пришестя" затягнулося, але офіційні представники холдингу LMHV, які володіють компанією, клятвено обіцяють, що в столиці незабаром все-таки з'явиться принаймні один магазин Sephora.

Там будуть доступні як бестселери демократичних і нішевих марок, так і фаворити б'юті-блогерів (радійте, шанувальниці марок Kat Von D і Huda Beauty!). І, судячи з останнього посту в записі Marc Jacobs Beauty, помади, бронзеры та інші культові засоби марки теж можна буде знайти на полицях в Sephora.

L'oreal запустив віртуальну "примірювальну" макіяжу на Facebook

L'oreal і нещодавно придбана ним компанія ModiFace, експерт в галузі доповненої реальності і штучного інтелекту, анонсувала функцію віртуального тестування косметики. За допомогою нової функції можна "завдати" сподобався відтінок помади або тіней та дізнатися, чи підходить він вам чи ні.

Поки програма працює в тестовому режимі, але вже зовсім скоро (орієнтовно в кінці серпня) там з'являться багато б'юті-продукти марок Maybelline New York, L'oreal Paris, NYX, Lancome, Giorgio Armani, Yves Saint Laurent, Urban Decay і Shu Юмурі. Додаток вже затестили моделі Тілан Блондо і Барбара Палвін.



Категория: Красота