Парфумерні тренди: які аромати ми будемо носити цієї осені


Опубликованно 05.12.2018 21:00

Парфумерні тренди: які аромати ми будемо носити цієї осені

Крістіна Агілера

Директор "Парфумерного клубу" Маріанна Пенькова розповіла, як мілленіали диктують моду в ароматах, і передбачила, які парфумерні композиції ми будемо носити в найближчі сезони.

Гендерно нейтральні аромати

По мірі того як розмови про гендерну рівність тільки розпалюються, парфумери, такі як Еріка Шумате, генеральний директор і співзасновник Pinrose, кажуть, що ця тема відбилася і в ароматному світі.

В тренді аромати унісекс. Жінки воліють споконвічно чоловічі інгредієнти (мікс з дерева, лаванди і цитрусових), а в ароматах "для нього" стали присутніми типово жіночі ноти (півонія, троянда і ваніль). Сюди ж відносяться і несподівані концептуальні аромати вінілу, тенісних м'ячів, попкорну, грози або свіжоскошеної трави.

Мілленіали шукають запахи, які відповідали б їх індивідуальності і викликали бурю емоцій. У таких композиціях менше уваги приділяється дизайну (ніяких химерних флаконів і величезних золотих кришок), упаковка мінімалістична, така, як і належить аромату унісекс. Згідно з нещодавно проведеним опитуванням, 48 відсотків любителів парфумерії заявили, що віддають перевагу простий дизайн флакона, а 67 відсотків респондентів сказали, що вважають таку упаковку більш стильною.

Парфумери тепер самі придумують квіти: вулканічний квітка, квітка асфальту, міський квітка, палаюча квітка, димний квітка, електричний квітка. Ласкаво просимо в урбаністичні джунглі!

Нове прочитання класики

Аромати масового споживача — це аромати, які подобаються багатьом, які є бестселерами в роздробі, давно улюблені і популярні. Якщо виробник випускає черговий аромат в даному ароматичному ключі, він явно не помилиться. Нехай він не буде унікальним, але аудиторії однозначно сподобається і стане комерційно успішним. Мова йде про квіткові композиції для жінок і цитрусово-деревні для чоловіків.

Мейнстрім сьогоднішнього дня — білий квітковий букет в сміливою, часто викликає аранжуванні. Це квіткові композиції на основі туберози, гарденії, жасмину, іланг-ілангу, флердоранжу і білої лілії. Білий букет лежить в основі таких гучних запусків, як квітково-цитрусові Gabrielle, Chanel, і Twilly, Hermes, і квітковий Gucci Bloom з домінантою туберози. Ці аромати увійшли в число фіналістів премії FiFi 2017.

Один із бестселерів — аромат The One, Dolce & Gabbana, де білий квітковий букет доповнено орієнтальними мотивами. В центрі композиції квітка Мадонни — біла лілія з цитрусовими і фруктовими півтонами. Флорієнтальні аромати — це ще один яскравий тренд. До нього можна віднести La vie est Belle L Eclat, Lancome, в хмарі флердоранжу.

І ще один аромат, на якому має сенс зупинитися більш докладно, — Aura, Thierry Mugler, запуск якого відбувся в Росії в лютому, хоча Європа побачила його ще в минулому році. Китайська тигрова ліана, хрусткі листя ревеню, ніжний флердоранж, анімалістичні ноти бурбонської ванілі і смолиста молекула "вольфвуд" (wolfwood). Ось що заявлено виробником.

Що ми чуємо? Задушливе повітря джунглів, наповнений ароматом екзотичних квітів і рослин (у багатьох він асоціюється з тайськими ринками — це запах фрукт дуріан, який заборонено до перевезення з-за задушливого запаху солодкого тління). Цей аромат відносить нас до стилістики Eden, Cacharel, і Jungle L Elephant, Kenzo.

Aura — білий букет в аранжуванні з нотами гринери і гурме — це ще одне прочитання класики, але на авангардний манер, близький поколінню миллениалов.

Сила природи

Ще в лютому цього року інститут кольору Pantone опублікував список десяти головних відтінків осінньо-зимового сезону 2018/19. Серед них виявився і зелений кетцаль. Колір символізує повернення до природи. Це знайшло відображення не тільки в fashion-тенденції сезону, але і в ароматах з нотами зелені, ревеню, ветівера, що нагадують трав'яний чай з лимоном.

У чоловічих ароматах і аромат унісекс повертаються фужери, що ми вже раніше відзначали. Своєю назвою вони зобов'язані французькому слову fougre, що в перекладі означає "папороть". Насправді обов'язковим компонентом таких ароматів є зовсім не папороть (він, до речі, практично нічим не пахне), а інші рослинні інгредієнти — лаванда, бергамот, кумарин (це речовина, що отримується з бобів тонка), деревина і дубовий мох, іноді — герань і ветивер.

До цього тренду відноситься ще аромат марки A*Men Kryptomint, Thierry Mugler, — східний фужерний аромат. Деревна композиція з ударною дозою перцевої м'яти. У серце єгипетська герань, а в шлейфі — пачулі, фірмовий інгредієнт лінійки A*Men.

Аромат A*Men Kryptomint, Thierry Mugler

Botanic Chic

Прийшла мода на квіткові принти. Буйство фарб, квітучий сад, рослинні і квіткові аромати, а фішка тренда — овочеві інгредієнти. Оспівуються ірис і троянда. Цитрусово-квітковий Izia, Sisley, з трояндою в серці, як раз такий. Троянди, лілії і гарденія асоціюються у нас з весняними ароматами, однак тепер вони перекочували і в осінні композиції. Парфумер Марк Крамес запевняє, що тепер квіткові аромати стають більш зеленими і сміливими, ніж раніше.

Mystery Tales

Оспівуються містичні ноти шкіри, мірри, амбри. І не просто шкіра, а замша як у Sleek Suede з колекції Le Vestiaire des Parfums Oriental Collection. Ноти шкіри, замші дають ароматам особливий характер, глибину і комплексність. А якщо м'яке тепло цих нот доповнено анималистическими відтінками, то в ароматі виходить таке гармонійне поліфонічне звучання.

Фішка містичного тренда — лікерні та алкогольні ноти, завдяки величезній популярності всіляких варіантів коктейлів на молодіжних вечірках, які зазвичай дуже красиво подаються і мають інтригуючу назву і смак. Цей тренд йде від миллениалов. Нова нота майбутнього сезону — поєднання джина і тоніка.

Найсмачніший тренд — це аромати гурме. Що ми відносимо до гурманным нотах? Ваніль, кава, капучіно, карамель, шоколад і молоко. Останнім модним захопленням минулого року став аромат згущеного молока.

Аромати Second Skin поєднують пудрові відтінки, шепіт квітів, ніжність амбри, кашемір, мускус. У цьому ароматичному тренді Narciso Eau de Parfum Poudree, Narciso Rodriguez.

Для ароматів Frivolities характерні сандалового дерева, мигдаль, вершкові відтінки і молочні ноти. Аромат з нотою молока This is Her, Zadig & Voltaire.

Сезонні поєднання

Зимові аромати, як правило, теплі, насичені і приторні, з нотами сандалу, амбри і п'янкого мускусу. Але як тільки температура повітря підвищується, парфумерні композиції стають більш оптимістичними і романтичними, і центральне місце займають цитрусові і квіткові відтінки.

Типовий аромат для теплого сезону — це цитрус в поєднанні з екзотикою або нотами гурме. Наприклад, Voile Confit, Francesca dell'oro, або гесперидный (цитрусовий) життєрадісний Jardins Pop, Comptoir Sud Pacifique.

Мінеральна нота, або захоплення акватикой, було незвичайно популярний цього літа. Одні з найкращих представників — чистий яскравий прозорий аромат Aqva Atlantiqve pour Homme, Bvlgari, і Eau des Merveilles Bleue, Hermes, з актуальною нотою морської солі.

А якими ароматами ви користуєтеся восени?



Категория: Красота