Б'юті-дайджест: від Кари Делевінь в рекламі Dior до найпопулярніших б'юті-запитів року в Google


Опубликованно 10.01.2019 07:50

Б'юті-дайджест: від Кари Делевінь в рекламі Dior до найпопулярніших б'юті-запитів року в Google

Кара Дельвинь

В продаж надійшли "смачні" палетки тіней у формі піци, Кара Делевінь несподівано стала обличчям Dior, а експерти американського бренду Feather & Bone придумали очищаючі засоби для обличчя в таблетках. Про що ще говорили в світі б'юті на цьому тижні — читайте в нашому матеріалі.

Кара Делевінь стала обличчям Dior

26-річна британська модель і актриса Кара Делевінь стала амбасадором нової помади Dior, яка вийде в березні. Дівчина представлятиме кошти Addict Stellar Shine, створені Пітером Филипсом, креативним директором по макіяжу марки.

Кара вже співпрацювала з брендом рік тому, вона була особою антивіковий лінії проти перших ознак старіння по догляду за шкірою Capture Youth, в яку входить денний антиоксидантний крем і п'ять сироваток. Поки Dior представили лише один рекламний знімок і невелику підказку, як нова помада буде виглядати на губах.

Кара Дельвинь

"Потворний" светр — зимовий тренд в манікюрі

Фенечки, блиски, хитросплетені візерунки — nail-майстри пропонують нам в цьому сезоні надихнутися дизайном "потворних" новорічних светрів. Судячи з кількості фотографій по хештегу #UglySweater в Instagram, подібний манікюр став справжнім трендом.

Очисник в таблетці

Контроль порцій тепер пов'язаний не тільки з їжею, але і зі сферою краси завдяки американському бренду Feather & Bone, який пропонує ідеальне кількість засобів для очищення особи у формі таблеток. Як це працює? Покладіть таблетку Feather & Bone в руку, додайте води, одночасно натискаючи на таблетку, щоб розбити її, так вона перетвориться в пасту. Нанесіть її на обличчя, помасажуйте і змийте. Все готово!

До речі, Lumene в цьому році теж випустив схоже засіб. В адвент-календар марки увійшла пресована маска у формі цукерки.

Аромати Demeter до Національного дня Катару

Парфумерний проект Demeter від "Бібліотеки ароматів" випустили незвичайну колекцію східних ароматів Treasures of Qatar напередодні Національного дня Катару в Росії, присвяченому до перехресного Року культури Катару і Росії 2018. Treasures of Qatar розповідає про Катарі через історії різних визначних пам'яток держави. Автори колекції пропонують подумки прогулятися вулицями міст цієї країни, зарядитися енергією океану, перенестися в піщану пустелю. Всього в колекції сім ароматів. Наприклад, квітковий і пряний Zekreet оспівує велич Зекрита, а морський Al Udaid — це історія про аквамаринові водах і піщаних пляжах.

Всі вони представлені у форматі флаконів об'ємом 30 мл, вартість кожного аромату становить 1700 рублів. Якщо вам не терпиться познайомитися з ними, то приходьте 15 і 16 грудня в ЦДХ на новорічну благодійну ярмарок Meet Qatar. Не встигнете — не біда, новинки будуть доступні на сайті biblioteka.shop/Qatar.

Найпопулярніші пошукові б'юті-запити 2018 року в Google

Кожен раз, коли у нас виникає проблема, питання або бажання, ми відразу звертаємось до Google. Бьютиголики регулярно шукають всі, в тому числі засоби догляду за шкірою, тренди в зачісках та туторіали по макіяжу. За традицією у грудні компанія Google аналізує дані за останній рік і розповідає про найпопулярніші запити в рядку пошуку. У 2018-му люди були одержимі віями. В топі два запити: "як використовувати магнітні вії" і "що таке кератиновий ліфтинг вій ".

Ось повний список.

1. Як використовувати магнітні вії2. Що таке кератиновий ліфтинг вій 3. Як зняти накладні вії4. Який колір волосся мені піде5. Як намалювати котячі стрілки6. Як змити косметику без використання ватяних дисків7. Як застосовувати алое віра8. Як правильно наклеїти в домашніх умовах накладні брови9. Як зафіксувати багатошаровий макіяж10. Який наносити консилер

Палетка у формі піци

Чи Любите ви піцу так само сильно, як косметичний бренд Glamlite Cosmetics? Марка випустила нову "найсмачнішу" палетку тіней Pizza Palette, присвячену цього калорійного ласощів. Всередині — 18 ультрапигментированных тіней для повік з такими відтінками, як Extra Cheese (теплий відтінок апельсина), Ham (середній рожевий) і Marinara (темно-малиновий), всі вони, як ви вже встигли здогадатися, названі на честь найпопулярніших начинок піци.

Всі кольори яскраві і насичені, тому палетка стане відмінним подарунком для людини, яка обожнює б'юті-експерименти. Упаковка новинки виконана у формі коробки для піци. Pizza Palette продається за ціною 40 доларів і вже доступна на сайті бренду.



Категория: Красота