Наинстаграмила: найбагатші fashion-блогери


Опубликованно 18.01.2019 09:10

Наинстаграмила: найбагатші fashion-блогери

Амра Олевич

Професія fashion-блогер сьогодні явно одна з найпривабливіших. Життя инфлюенсера здається суцільним святом — нескінченні подарунки від брендів, запрошення на покази і закриті вечірки, захоплюючі подорожі. І хоча самі блогери наполягають на тому, що за красивою картинкою ховається важка праця, ряди бажаючих потрапити в топ Instagram не рідшають. До того ж, як показують різні дослідження, праця цей непогано оплачується. До кінця року компанія Hopper підрахувала, хто з fashion-блогерів заробляє найбільше — в рейтингу блогери перераховані за зростанням доходів.

Алекса Чанг

Кількість передплатників: 3,1 мільйона

Дохід з одного поста: 4 500 доларів

На останньому місці опинилася британка Алекса Чанг. І цей рік у дівчини явно видався досить вдалим: 35-річна Чанг дебютувала на Тижні моди в Лондоні з показом власної колекція одягу — бренд Алекса створила в минулому році.

Почавши підкорення світу моди з професії моделі, Чанг вже встигла стати авторів книг, телеведучої і, звичайно, инфлюенсером — без знімків мешканки Лондона не обходиться жодна зйомка street style з Тижнів моди.

Леоні Ханне

Кількість передплатників: 1,8 мільйона

Дохід з одного поста: 5 000 доларів

30-річна Леоні Ханне з Німеччини починала працювати в компанії Otto, де займалася стратегією розвитку. Досвід явно допоміг дівчині — принаймні, власні сторінки в мережі Леоні просуває вельми успішно.

Писати про моду вона почала в 2014 році, створивши блог ohhcouture. Його Ханне, до речі, веде до сих пір, але особливою популярністю, звичайно, користується і її Instagram (який нині инфлюенсер без акаунта в цій соцмережі!). Журнал Cosmopolitan назвав Леоні однією з головних fashion-блогерів Німеччини.

Аймі Сонг

Кількість передплатників: 4,9 мільйона

Дохід з одного поста: 7 000 доларів

29-річна Аймі Сонг із США збиралася стати архітектором, але ще під час навчання в університеті зацікавилася модою. Дівчина — одна з піонерів руху блогерів і почала писати ще в 2008 році. Вести Instagram Аймі допомагає її сестра Данини, яка, до речі, професійний стиліст по волоссю.

Сьогодні Сонг не просто впливовий инфлюенсер, але і дизайнер — у дівчини є власні бренди аксесуарів та одягу.

Амра Олевич

Кількість передплатників: 5,6 мільйона

Дохід з одного поста: 9 000 доларів

На цю дівчину підписана навіть Кайлі Дженнер — найпопулярніша (і найбагатша!) персона в Instagram. Кайлі, яка сама володіє успішної косметичною компанією, мабуть, є чому повчитися у візажиста-стиліста Амри.

Олевич народилася в Чорногорії в 1988 році, але ще в дитинстві переїхала в Америку. У своєму блозі дівчина ділиться не тільки знімками в дизайнерському одязі, але й ідеями для макіяжу. Втім, якщо багато починають вести блоги, щоб поділитися своїм власним стилем, то Амра, здається, знайшла собі кумира для наслідування. На багатьох знімках її не відрізнити від Кім Кардашьян — знайомством із зіркою реаліті Амра, напевно, пишається. Та й вибір одягу Амри Кім б схвалила!

Кім Кардашьян та Амра Олевич

Каміла Коельо

Кількість передплатників: 7,4 мільйона

Дохід з одного поста: 10 750 доларів

30-річна Каміла Коельо з Бразилії встигає не тільки постити в Instagram, але і записувати відео для YouTube. Дівчина робить успішну кар'єру відразу в двох напрямках — Каміла є не тільки модними, але і beauty-блогером.

За модними образами Коельо в Instagram стежить навіть Dior! Свій блог Каміла почала вести в 2010 році. Як і багато инфлюенсеры, дівчина почала і свою справу: в цьому році вийшла колекція матових помад, створених Камілою спільно з брендом Lancome. WWD назвав блог Коельо одним з найдинамічніших у своєму сегменті.

К'яра Ферраньи

Кількість передплатників: 15,3 мільйона

Дохід з одного поста: 19 500 доларів

31-річна Кьяра Ферраньи з Італії по праву вважається одним з первопроходецев в світі модних блогів — сторінку The Blonde Salad вона завела в жовтні 2009 року. Вже в 2011 році Teen Vogue назвав її найпопулярнішим модним инфлюенсером. Свої позиції з тих пір К'яра не здає — сьогодні на перше місце в списку найбільш впливових блогерів її вже ставить Forbes.

Втім, Ферраньи не просто успішний автор, але і бізнесвумен: Кьяра створила власний модний бренд, а в минулому році в Мілані відкрився магазин. Успіх Ферраньи став темою наукового проекту в Гарвардському університеті, а Mattel випустив у її честь ляльку Барбі (із зовнішністю К'яри, зрозуміло).

А ви підписані на когось з цих блогерів?



Категория: Мода