Б'юті-дайджест: від інструкції Єви Лонгорії за зафарбуванню сивини до подкасту про парфумерії


Опубликованно 08.06.2020 11:30

Б'юті-дайджест: від інструкції Єви Лонгорії за зафарбуванню сивини до подкасту про парфумерії

Єва Лонгорія

45-річна Єва Лонгорія зняла рекламу нової фарби на власний смартфон, Dior запускає подкасти про парфумерії, Исамайя Френч стала міжнародним креативним директором Burberry Beauty, а японська марка Shu Юмурі і бренд одягу та взуття Onitsuka Tiger представили колаборацію. Про що ще говорили на цьому тижні в світі б'юті — читайте в нашому матеріалі.

Креатив на ізоляції: Єва Лонгорія зняла рекламу нової фарби на власний смартфон

Коронавірус змінив рекламну індустрію. Тепер, щоб зняти проморолик, не потрібно навіть виходити з дому. У цьому ми переконалися на прикладі Єви Лонгорії. Зірка представила першу в історії телевізійну рекламу фарби для волосся, зняту будинку на смартфон. У кріслі режисера і в головній ролі — посланниця l'or?al Paris. Ролик присвячений крем-фарби Excellence.

На відео актриса без особливих зусиль зафарбовує сивину з допомогою фарби в домашніх умовах і з гордістю демонструє результат.

Подкасти про парфумерії від Dior

У червні 2020 року Dior запускає серію подкастів Dior Untold. Вперше історія парфумерії будинку буде доступна у вигляді лекцій. Обіцяють занурення в дивовижний світ Крістіана Діора та парфумерної традиції марки, "телепорт" в знаменні місця в Провансі, Парижі і Нормандії і знайомство (нехай і віртуальний) зі знаменитими "носами".

Перший епізод For the Love of Flowers буде доступний 10 червня на офіційному сайті марки, Spotify, Apple Podcast, YouTube та інших майданчиках.

Исамайя Френч стала міжнародним креативним директором Burberry Beauty

Для мене основними рисами британського характеру завжди були впевненість в собі, сила і ексцентричність. Исамайя — прекрасний адвокат бренду Burberry Beauty, так як в ній найкращим чином втілюється напруга між класикою і творчим початком — вона сміла, здатна розсунути межі і володіє унікальним сучасним смаком. Я радий вітати її в якості нового члена сім'ї Burberry,

— сказав Рікардо Тіші, креативний директор бренду Burberry.

До початку своєї кар'єри в індустрії краси британський візажист Исамайя Френч вивчала 3D-дизайн в коледжі мистецтв Челсі, а потім — продуктовий дизайн в Central St Martins. У 2017 році Исамайя запустила сайт Dazed Beauty. Раніше вона співпрацювала з низкою інших б'юті-брендів.

У 2015 році Исамайя була призначена послом косметичної лінії Yves Saint Laurent YSL Beaute. У 2016 році вона приєдналася до Tom Ford Beauty в якості консультанта по креативу, а в 2019 році була оголошена послом по макіяжу Christian Louboutin Beaute. Перша кампанія дівчини в якості міжнародного директора Burberry Beauty вийде цієї осені.

Крем La Mer, упаковка якого присвячена Дню океану

Марка всіма силами прагне захистити Світовий океан та його унікальні екосистеми у всьому світі в надії зберегти його для майбутніх поколінь. В цьому році La Mer надав підтримку освітнім проектом, мета якого — показати дітям, що вони можуть змінити світ навколо себе, щоб зберегти океан для наступних поколінь.

Приєднатися до благородної місії може кожен. Для цього досить у червні опублікувати пост в соціальних мережах з двома хештегом — #LaMerBlueHeart і #LaMerDonation. За кожен пост бренд пожертвує 25 доларів у фонд "Синє серце" (і буде відраховувати цю суму, поки загальний фонд не досягне 500 000 доларів).

Кошти підуть на підтримку освітніх проектів для дітей в 2020 році.

Також марка випустила зволожуючий крем Blue Heart Cr?me de la Mer в лімітованої упаковці, яку прикрашає намальована вручну мерехтлива акварель, схожа на морські хвилі.

Колаборація Shu Юмурі і бренду одягу і взуття Onitsuka Tiger

Японський бренд професійної косметики Shu Юмурі і бренд одягу та взуття Onitsuka Tiger створили спільну колекцію макіяжу. До неї увійшли дві палетки тіней, помади Rouge Unlimited у нових кольорах, а також бестселери марки: гідрофільна олія Ultime8, олівець для брів Hard Formula, кисть для нанесення тону petal 55 і щипці для завивки вій.

На самому початку співпраці мені в голову прийшов образ активної жінки 80-х років минулого століття. Ці дівчата носили яскравий кольоровий макіяж, уособлюючи епоху фітнес-буму. Містер Шу Уемура також пропонував створювати модний, енергійний образ за допомогою макіяжу. Я вважаю, саме так можна висловити дух бунтарства, виділити тих, хто не боїться вийти за рамки і підняти свою красу на новий рівень. Сміливий, яскравий макіяж, натхненний стилем Onitsuka Tiger і його смужками, безсумнівно, піднесе вашу красу на нові висоти,

— каже міжнародний креативний директор бренду Какуясу Утииде.

Кошти вийшли в червоному, помаранчевому відтінку та кольору індиго, натхнених знаменитими кросівками Onitsuka Tiger. Продукти колекції вже доступні в інтернет-бутіку марки.

При купівлі від 3 000 рублів можна отримати в подарунок набір культових гідрофільних масел.



Категория: Красота